OBS! OBS! OBS! Dagens AW flyttad pga högt intresse!

Långt fler än restaurangen kan ta emot har anmält sig till dagens AW med Joakim och Sten. Av detta skäl flyttas denna aktivitet till annan plats och tidpunkt.

Eftersom både stadens beslut om NobelCenter (där M är positiva), rivningshotet mot Stureplanskvarteren vilket Moderaterna motsätter sig, samt de rödgrönrosas planer på att möjliggöra för större Applebutik i Kungsträdgården – är alla frågor som engagerar. Av detta skäl kommer medlemmarna bjudas in till nytt datum som samlat tar upp dessa frågor, men då i en större lokal. Mer information kommer!

Vi ber om överseende med detta. Vi har dock Afterwork som vanligt med Stockholmsmoderaternas kommunikationschef Mattias Thorsson istället. Han kommer och talar om våra politiska utmaningar framöver. Varmt välkomna!

Vår AW startar kl 17:30 och Mattias börjar tala kl 18:00. En kostnad på 50:- tas ut av alla och då ingår det både kaffe och bullar. Vill man ha ett glas vin, öl eller äta något går detta naturligtvis bra att handla själv. Vi håller till på L’angolo, ett stenkast från Stureplan, precis där Humlegårdsgatan slutar vid Birger Jarlsgatan. Adressen är Engelbrektsplan 2.